Kebabrepubliken

Lyrics Tensta badet Kebabrepubliken

 816

Rate this lyrics:
Rating: 0.0/10 - Total rating: 0

Tensta badet


L - Leif
M - Mahmud

L: Hej och välkommna, det är jag som är Leif,
eran simlärare för den här terminen. Ni ska vara
hjärtligt välkommna till våran vackar Tensta Simhall.
Ja, i slutet kommer vi ha gått igenom alla grundkurser i
simning och, ja, då kan jag garantera att ni kan simma perfekt.
Mmm... här är namnlistan. Jag bördå då att rabbla upp era namn
då så får ni räcka upp handen när ni känner igen er.
Anna Nilsson
Matilda Bergsten, där bakom...
Linda Pärsson
Pernilla Södergård
Viola Ramblad, aa det var en ny
Vänta lite här... Mahmud!?

M: Vad snackar du för skit? Vad vill du?

L: Mmm... Jag tror att du kommit lite fel, det här är
pensionärsgruppen för äldre kvinnor.

M: Va? Snackar du skit om min mamma?

L: Nej men...

M: Vad menar du? Gammal kärring? Horunge, jag ska knulla dig.
Snacka inte skit om min mamma en gång till...

L: Nämen.. Aaa.. Tjejer, ni får gå till Pär i andra bassängen då, medans
jag undervisar Mahmud privat. Mahmud, kom här...

M: Vadå kom? Tror du jag är din hund, eller?

L: Nämen gör nu som jag säger, du har betalat 300 kronor för den
här kursen och då gör du som jag säger.

M: 300!?! Ok, ok då...

L: Men har du inte skrivit på betalningskortet?

M: Vadå? Ja, jag skrev under kebabpappret.

L: Ja, men, jaja, gör nu som jag säger. Luta dig fram...

M: Aaa... ok då

L: Så håller du i händerna i stolparna där till vänster och höger.

M: Aaa...

SMÄCK

M: Ahhh! Ska det göra ont eller?

L: Jamen, det är liksom grundkursen i simning.

SMÄCK

M: Ahh! Kan jag simma nu?

L: Nej, men det här är liksom, ja, man kan kalla det ett intro
för att börja simma.

M: Va? E det en låt eller?

L: Nej, nej, nej, men låt mig visa nu. Om jag får göra som jag vill, ja...
Du kommer bli belönad Mahmud!

M: Belönad med vad? Kebab?

L: Jamen, du får se!

SMÄCKSMÄCKSMÄCK

M: Ahh! Var e kebab?

L: Men snälla, vänta lite... Här äter vi liksom potatis med korv och
gurka... Kebab?

M: Gurka, du kan stoppa den i Chefen.

L: Men sluta vara kaxig nu!

SMÄCK

M: Ahh! Hmm... Det var ju skönt ju...

L: Aaa, jag vet. Jag säger ju det Mahmud. Bara häng med!

SMÄCK

M: Va? Betalade jag 300 spänn?

L: Ja

M: För det här?

L: Ja! Det här är simning Mahmud. Aja, men vi kan börja med steg
två då. Klättra upp på trampolinen.

M: E det meningen att den ska va på stjärten?

L: Nej, I stjärten däremot. Stoppa in den.

M: Aaa... Aaaaahhhhhhhh!!!!

Skratt

L: Hur känns det Mahmud?

M: Det känns ganska skönt. Den e, Den e, Den e platt

Skratt

L: Ursäkta, jag skrattar men du ser så rolig ut, liksom, ditt huvud är ju
fyrkantigt där på plankan. Ja, du kan klättra av nu.

M: Nej, nej, nej det är skönt.

L: Jamen, snälla Mahmud klättra av nu.

M: Nej, nej, nej, jag gillar det.

L: Jaja, men då får jag hålla på samtidigt då.

SMÄCK

M: NEJ! Det blir för mycket!

L: Ok, så du vill bara stå och hänga där i stolparna, eller?

M: Aaa!

L: Ja, men då börjar jag skaka trampolinen lite.

M: Nej!... Horunge!

L: Jamen, vad är det Mahmud?

M: Mina barn har ingen mat hemma... Har du pengar?

L: Men du har ju betalat 300 kronor till grundkursen... i simning!

M: Aha... ok då

L: Men, vill du hänga där hela dan eller?

M: Öhh... Det vet jag inte.

L: Men, klättra av nu.

M: Ok då!

L: Ehh... kom här Mahmud! Vi går in på toaletten.

M: Vilken toalett?

L: Där borta, vid bastun!

M: Men det där är tjejtoaletten!

L: Men strunt i det Mahmud, det är jag som bestämmer på det
här stället.

M: Jag är lite rädd nu.

L: Men du behöver inte va orolig! Du får kebab sen eller vafan du vill
ha falaff eller vad de e...

M: Det e kebour, are!

L: Men förlåt då...

M: Vadå förlåt?

L: Ja, men snälla Mahmud...

M: Tror du jag e din morsa? Förlåta mig

L: Men vad har jag gjort för fel?

M: Håll Käften!

SMÄCKSMÄCK

L: Ahh! Vad gör du!? Mahmud!!

M: Ditt CP!

L: Det är du som har betalat den här kursen, inte ska väl du bli arg
på mig? Nu följer du med mig här.

M: Ok då

L: Och gör som jag säger.

SMÄCK

M: Ahh!

SMÄCK

M: Ahh!!!

L: Mahmud, hur känns det?

M: Det känns såhär bra. Det känns på fötterna.

L: Då har du fått Simmärket 1.

M: Abo, tack!

SMÄCK

M: Ahh!!! Får jag två nu?

L: Ja, nu får du grodan och dom här...

M: Aaa, bra! Tack!

SMÄCK

M: Aj!

L: Nu får du alla.

M: Yey!

L: Nu är du en profissionell simmare.... Nu ska du till OS i USA.
Hur känns det? Du skrattar och är väldigt glad.

M: Det känns ganska bra.

L: Visst gick det snabbt? Du kan träna i OS och du har bara vart här i
fem minuter. Du har vart 5 minuter i simhallen.

M: Vadå 5 minuter?

L: Ja, men 10 minuter då?

M: Aaa, tack då!

L: Nu e du liksom mästare i OS, hur känns det Mahmud?

M: Det känns som en kebab utan lök.

L: Mmm, det var nått väldigt likande ser jag. Mahmud jag erkänna det
här... Jag har aldrig känt så här för någon annan, du är väldigt
speciell. Kan du sjunga en folksång?

M: Jag kan:
"EN KORONAS OM DU VILL,
TVÅ OM DU ÄR FRÅN LIDINGÖ!!"
Sen kan jag inte resten.

L: Den var väldigt vacker och harmonisk. Mahmud, vi tar det sista
steget innan du kan gå och tävla runt i världen. Följ med mej till
simbassängen igen.

SMÄCK

M: Ahh!!

SMÄCK

M: Ahhaha!!

L: Hur känns det Mahmud?

M: Fniss, det känns som att jag har en Marabou Choklad i stjärten.

L: Mmm, nu är det din tur. Smiska mig nu Mahmud.

M: Jag vill inte!

SMÄCK

L: Aj!

SMÄCK

M: Du smiskar dig själv! Du e inte bra! Du e pessimist, det finns en
låt:
"PESSIMIST! PESSIMIST!"
Ja, det var allt asså!

L: Ja harkel, jag har aldrig haft så här roligt med någon annan elev
förut. Du ska få tillbaka dina pengar, här får du 300 spänn.

M: Nej men... Aaa, ok då!

L: Gå och köp Kebab för dom.

M: Vänta, vänta! Varför?

L: Men för att jag gillar dig Mahmud!

M: Men jag hatar dig!
"LEIF! VARFÖR LEVER DU FÖR?
DU E FUL OCH ÄCKLIG! DIN JÄVLA BÖG!"

L: Ja, men Mahmud...

M: "JAG HAR SÅS I KEBABEN! REN UPPÅ SKALLEN"... Vänta nu! Du
e Svensk?!! DU E SVENSK! DITT CP!

L: Men vad har jag gjort!?

SMÄCK x7

L: Mahmud, varför slog du mej?

M: Jag vet inte! Det var bara kul.

Thank you because you correct this lyrics
 

Leave a comment to the song

News from the music's world

Brian May of Queen and His Connection with NASA

25/09/2023

In the realm of rock 'n' roll, there are few names as iconic as Queen, and within the Queen pantheon, Brian May stands out not only as a legendary guitarist but also as an astrophysicist with a profound connection to NASA.

Hip-Hop Turns 50: Celebrating Half a Century of Cultural Influence

12/09/2023

Hip-hop, one of the most influential cultural movements of the 20th and 21st centuries, has recently reached a significant milestone - it's turning 50 years old.

Coachella here we are


Coachella Festival 2022: here we are. In two days the doors of one of the most anticipated musical events of the year will open, even more so after the last two years in which for very obvious reasons the live music sector has suffered a very important setback.

Grammy 2022: the winners

05/04/2022

The 2022 Grammy Awards were the chronicle of an announced triumph: Jon Baptiste collected 11 nominations and won 5 Grammys, defeating all opponents. This was also the year of the very young Olivia Rodrigo, who managed to take home 3 Grammys, including the the best new artist.

"We" - The new album of Arcade Fire

22/03/2022

Here is finally some good news, the Arcade Fire have finally revealed the title and release date of their new album, 5 years after the last one. For the fan of the group it has been a time that seemed eternal,

"I know you know me" the masterpiece of Caroline Spence and Matt Berninger


Do we want to define "I know you know me" a masterpiece? Yes, without a shadow of a doubt for at least two reasons. The first and most evident are the artists who interpret it: Caroline Spence and Matt Berninger, second for the deep and poetic text.

Fugees cancel their Reunion

26/01/2022

My favorite group when I was just a teenager were the Fugees, thanks to them a certain curiosity about english language was born in me. I wanted to know and understand the lyrics of their songs, it wasn't enough for me to be carried away exclusively by their beautiful music.

When I'm gone the single by Alesso and Katy Perry

30/12/2021

Sweden and the United States are two countries far from each other, thousands of kilometers separate them, the language, culinary and sporting traditions, I don't feel so categorical about the landscapes, not knowing all of America there may be states that have the same reliefs of the country of northern Europe, but on one thing I am sure

The long-awaited collaboration between Rosalia and Oneohtrix

20/05/2021

It has been talked about for almost 3 years, rumored and it is hoped that sooner or later they will arrive at a collaboration, and now we are satisfied: the Catalan singer Rosalia and the American musician Oneohtrix finally announce the publication of a piece together!